راهنمای شرکت در کلاسهای آنلاین و نحوه پشتیبانی

راهنمای شرکت در کلاسهای آنلاین و نحوه پشتیبانی

📌 زبان آموز عزیز دیاکو 

برای استفاده حد اکثری از کلاسهای آنلاین، چند مورد در خصوص پلتفرم آنلاین هست که باید بر روی کامپیوترهاتون نصب باشه که ما بتونیم پشتیبانی خوبی به شما عزیزان داشته باشیم .

📌 داشتن کامپیوتر یا لپ تاپ ترجیحا ویندوز بالای ۷

📌سرعت اینترنت برای داشتن یه کلاسِ خوب و بدون قطعی صدا و تصویر میبایست دانلود بالای عدد ۳ و آپلود نزدیک به عدد ۱ و یا بهتر بالای ۱ باشد.

برای تست سرعت اینترنت خود  کلیک کنید. 

 

📌دانلود مرورگر فایرفاکس آخرین ورژن

📌دانلود اپلیکیشن ادوبی کانکت 

📌نصب برنامه انی دسک anydesk جهت پشتیبانی و ریموت شدن به سیستم.

 برای دانلود برنامه Anydesk  اینجا را کلیک کنید.

 

 

📌 برای سیستم عامل های شرکت اپل هم با مرورگر سافاری و هم نصب برنامه ادوبی کانکت میتوانند به راحتی وارد کلاس بشوند .

📌 توجه داشته باشید با توجه به تنوع زیاد سیستم ها با کانفیگ های مختلف ممکن است بر روی هر سیستمی یکی از روش های ورود بهتر پاسخگو باشد لذا اگر با مرورگر دچار مشکل شدید میتوانید با اپلیکیشن وارد شوید و اگر با اپلیکیشن مشکلی بود با مرورگر انجام دهید . 

📌 اگر خواستید با مرورگر وارد کلاس شوید لطفا پورتال خودتان را با همان مرورگر فایر فاکس باز کنید . جهت ورود به پورتال دیاکو اینجا را کلیک کنید.
 

 

📌برای مشاهده فیلم آموزشی هم میتوانید از اینجا ببینید.

 

 

در صورتی که موارد بالا اکی بود و باز به مشکلی بر خوردید سریعا با ما تماس بگیرید یا به شماره واتس اپ موسسه پیام بدهید.

تلفن تماس
02172114

واتس اپ دیاکو
09395109008

برای نوشتن نظرتان ابتدا وارد شوید

در همین زمینه بخوانید!